كاربرد تئوري سبد سرمايه گذاري مشتري

معرفي :
نظريه سرمايه گذاري چون اولين باردر تصميمات سرمايه گذاري درطي دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصميمات مالي به عنوان ميزان ريسك يا ميزان برگشتي انتظارداشته پذيرفته شد. به هرحال اين نظريه در قسمتهاي ديگري به جزء قسمتهاي مالي نيز مورد استفاده قرار گرفته است. اولين قسمتي كه اين نظريه مورد استفاده قرارگرفت بررسي برنامه هاي توليدي بود جايي كه يك محصول يا گروهي از محصولات با توجه به سهم فروش آينده يا كنوني شان همچنين حجم فروش ها ، هزينه ها يا نيازهاي سرمايه گذاري مورد تجزيه وتحليل قرار مي گرفتند بعدها اصل نظريه سرمايه گذاري توجه زياد استراتژي هاي منسجم را به خود معطوف داشت كه تمام اين استراتژي ها قبلا در دسته بندي محصولات يا كارهاي تجاري در ابعاد كليدي مشخص به منظوركمك به رسيدن اهداف استراتژيكي منسجم مورد توجه قرار گرفته بودند. ابعاد كليدي شامل سهم بازار ، افزايش فروش ، جذابيت هاي بازار وموقعيت رقابتي كه وابسته به مدل پيشنهادي مي باشد مي شود. 
فهرست مطالب
عنوان                                                                                                          صفحه 
معرفي 1
تحليل سبد  سرمايه گذاري مشتري 2
قابليت سوددهي مشتريان به عنوان مبنايي براي طرح سرمايه گذاري 6
اهداف تحقیقات 
روش شناسی 9
تحلیل 10
ساختار سبد سرمایه گذاری ها 11
قابلیت سوددهی مشتری/ قدرت درک شده ارتباط 12
قابلیت سوددهی مشتری 12
قدرت ارتباطات دريافت شده 17
تصميم 19
نتايج 21
Introduction 
Portfolio theory was first developed to be
used in financial investment decision making
during the 1950s (Markowitz, 1952). The
main inputs for portfolio evaluation in
financial investment decisions were
postulated as being “expected return” and
“degree of risk”. Portfolio theory has,
however, since been applied in areas other
than finance. The initial area of application
was in auditing product programs (Marvin,
1972), where individual products or groups
of products were analyzed in terms of their
current and future market share, sales,
volume, costs and investment requirements.
Subsequently, the portfolio approach received
increasing attention from corporate strategists
(Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977;
Hofer and Schendell, 1978; Wind and
Douglas, 1981) all of whom have been
primarily concerned with the classification
of products and/or businesses on certain key
dimensions in order to assist in the
achievement of corporate strategic objectives.
Key dimensions have included market share,
market growth, market attractiveness and
competitive position depending on which
 
تعداد 40 صفحه با متن انگلیسی کاملا مرتب شده  

پرداخت و دانلود

فایل مورد نظر را به محض پرداخت همین حالا می توانید دانلود کنید ، پرداخت اینترنتی توسط تمام کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.
درگاه بانک

بانک ملت
مبلغ قابل پرداخت 2,250 تومان

تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب امکان پرداخت اینترنتی را دارند.
پس از پرداخت و تکمیل مراحل خرید لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.
برای پرداخت نیاز به شماره کارت بانک (شماره ی 16 رقمی روی کارت)، رمز دوم، کد cvv2 و تاریخ انقضا دارید که همه آنها به جز رمز دوم، روی کارت شما حک شده است. رمز دوم کارت خود را می توانید از شعبه یا دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود دریافت کنید.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

نام فایلحجم فایل
-تئوري-سبد-سرمايه-گذاري-مشتري.zip87.2k
تمامی حقوق معنوی برای سایت محفوظ می باشد.
تماس باما
خروجی اخرین مطالب