پاورپوینت تحقیقات بازاریابی

1- مقدمه 
2- تاریخچه 
3- تعریف تحقیقات بازار یابی 
« فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،‌تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد . 
4- نقش و کاربرد تحقیقات بازار یابی 
5- فعالیتهای اصلی در بازار یابی :‌ ( تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازار یابی 
6- آمیخته بازار یابی 
جزء مدل سیستم بازار یابی می باشد و خرجی از متغیرهای مستقل ، که متغیرهای قابل کنترل اجرای آمیخته بازار یابی شامل محصول ، قیمت ، توزیع و ترفیع و فروش هستند . 
این متغیرها در برنامه ها یا سایر عملیاتی جانشین می تواند با هم ترکیب شود . 
7- وظیفه ی تحقیق در بازار 
آماده کردن مدیریت برای تصمیم گیری ، با در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط ، دقیق ، معتبر و به روز است . 
8- مدل تصمیم گیری (Decide) 
1- تعریف مسئله 
2- تعیین عوامل قابل کنترل غیر قابل کنترل 
3- جمع آوری اطلاعات مربوطه 
4- مشخص کردن بهترین گزینه 
5- توسعه و اجرای طرح بازار یابی 
6- ارزیابی و فرایند تصمیم گیری 
 
 
تعداد 29 اسلاید بسیار زیبا 

پرداخت و دانلود

فایل مورد نظر را به محض پرداخت همین حالا می توانید دانلود کنید ، پرداخت اینترنتی توسط تمام کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.
درگاه بانک

بانک ملت
مبلغ قابل پرداخت 1,200 تومان

تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب امکان پرداخت اینترنتی را دارند.
پس از پرداخت و تکمیل مراحل خرید لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.
برای پرداخت نیاز به شماره کارت بانک (شماره ی 16 رقمی روی کارت)، رمز دوم، کد cvv2 و تاریخ انقضا دارید که همه آنها به جز رمز دوم، روی کارت شما حک شده است. رمز دوم کارت خود را می توانید از شعبه یا دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود دریافت کنید.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

نام فایلحجم فایل
Bazaryabi.zip227.6k
تمامی حقوق معنوی برای سایت محفوظ می باشد.
تماس باما
خروجی اخرین مطالب