ميزان اثر بخشي استفاده ازآموزش مجازي بين دانشجويان رشته حسابداري

ميزان اثر بخشي استفاده ازآموزش مجازي بين دانشجويان رشته حسابداري
 
فهرست

      فصل اول- کليات تحقيق
1- مقدمه
2- بيان مسئله
3- اهداف تحقيق
4- فرضيات تحقيق
5- روش تحقيق
6- روشهاي جمع آوري اطلاعات
7- قلمرو  تحقيق
8- دوره زماني تحقيق 
9- جامعه آماري
10- نمونه هاي آماري
11- استفاده کنندگان از تحقيق
12-محدوديت هاي تحقيق
13- تعريف واژها و نکات کليدي 

فصل دوم-ادبيات موضوع تحقيق
1- مقدمه
2- چشم انداز شغل حسابداري
3- آموزش مجازي
4- مدارس اختصاصي در ايالات متحده 
5- اعتبار قانوني مدارس خصوصي
6- آموزش مجازي آسان
7- دانش آموزان مجازي بالغ
8- احساسات دانش آموزان مجازي بالغ
9- شيوه هاي آموزش افيد بالغ
10- آموزش حسابداري
11- انگيزه دانشجويان مجازي حسابداري از آموختن
12- آموزش دائمي حسابداري
13- گواهينامه عمومي حسابداري
14- روش هاي تدريس جاري استفاده شده 
15- شيوه هاي آموزش دانشجويان
16- روشهاي مطلوب و نامطلوب تدريس بيي دانشکده
17- روشهاي تدريس دانشکده که مي خواهد بيي استفاده خوب باشد
18- فييند گواهينامه CPA در ايالات متحده
19-روشهاي کلي استفاده شده توسط دانشکده هاي مجازي 
20- نرم افزارهايي که موسسات بيي آموزش مجازي استفاده مي کنند
21-نرم افزارهايي که توسط دانشجويان استفاده مي شود 
22- پيشينه تحقيق 
1-22- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 
2-22- تحقيقاتی که در داخل کشور انجام شده است 

فصل سوم  ـ روش تحقيق
1-مقدمه
2- بيان دوباره مسئله
3- انتظار تحقيق
4- توصيف علمي از ساختارها و متغيرهاي کليدي
5- توصيف مادي و ابزايلات تحقيق
6- رويه ها 
7- مذاکره و اقدام کردن دادها 
8- محدوديت هاي روش تحقيق 
9- اطمينان اخلاقي
10- روشهای آماری تحقيق 

فصل چهارم ـ تجزيه و تحليل اطلاعات
1- مقدمه
2- نتيجه گيري ( يافته ها) 
فصل پنجم  ــ نتايج ، توصيه ها  و پيشنهادات 
1- مقدمه 
2- توصيه ها و پيشنهادات
3-  توصيه ها و پشنهادات بيي تحقيقات آينده

پیوست ها
پيوست الف ـ سوالات دموگيفي و پرسش هاي اديکي اساتيد مشارکت کننده
پيوست ب ـ صلاحيت ها و شايستگي هاي AICPA

فصل اول- کليات تحقيق
1- مقدمه :
خيلي از مردم عقيده دارند که آموزش حسابداري زمينه هاي بيشتري ي بيي تجارت و دوره هاي گزارش دهي آماده مي کند و به همين دليل يک رشد انفجاري در ثبت نام هاي دانشجويان در رقابت هاي آموزش مجازي ديده مي شود زيي که وقت طلا و دايي ارزش است و ثبت نام در آموزش مجازي رشدي مشابه يک داستان دارد که هر روز به تعداد رقابت هاي حسابداري فعلي بيي آموزش مجازي افزوده مي شود و تعداد آن روز به روز درحال افزايش مي باشد. مطابق بررسي سليمي(2007) از وقتي که رقابت هاي آموزش مجازي حسابداري پيشنهاد شده اند خيلي از قسمت ها و بخش هاي مختلف برنامه هاي آموزش حسابداري چندان خوب است که برنامه هاي بکر رتبه حسابداري آموزش مجازي ي پيشنهاد کرده است و در دوره ليسانس و سطوح فارغ التحصيلي که در بالا ذکر شده است فارغ التحصيل نيز داشته است.


پرداخت و دانلود

فایل مورد نظر را به محض پرداخت همین حالا می توانید دانلود کنید ، پرداخت اینترنتی توسط تمام کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.
درگاه بانک

بانک ملت
مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب امکان پرداخت اینترنتی را دارند.
پس از پرداخت و تکمیل مراحل خرید لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.
برای پرداخت نیاز به شماره کارت بانک (شماره ی 16 رقمی روی کارت)، رمز دوم، کد cvv2 و تاریخ انقضا دارید که همه آنها به جز رمز دوم، روی کارت شما حک شده است. رمز دوم کارت خود را می توانید از شعبه یا دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود دریافت کنید.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

نام فایلحجم فایل
-اثر-بخشي-استفاده-ازآموزش-مجاز141.4k
تمامی حقوق معنوی برای سایت محفوظ می باشد.
تماس باما
خروجی اخرین مطالب